torstai 5. marraskuuta 2015

Rakas päiväkirja

Tänään mä osallistuin kaupungin säästökuuriin.


Koululla oli hernekeittopäivä ja mä kävin syömässä pannukakkua en saanu kun kaupunki säästää.
Pannukakku otettiin koululaisilta pois hernekeiton kyljestä ja tilalle laitettiin pehmeäleipä ja juusto?
No millä ihmeen logiikalla tämä on nyt sit laskettu tuolla päättävässä elimessä, että säästö olisi kannattava. Päässä kun yrittää ynnätä yhtälöä pannukakku olisko nyt sen tukusta ostettu hinta 3senttiä siivu ja leipä + 2 juustoa  öö sentin kappalekko? eli 4senttiä.
Nii no nyt te molemmat höpönassut mietitte kuinka typerästä aiheesta nyt kirjotan ja miten en nyt sit ymmärrä, että hillohan sen pannukakun kanssa siinä lautasella on ja se siinä maksaa jos joku.
Totta hillohan se maksaa ja vielä tällaiseen kouluun jossa oppilaita on lähes 400 niin hilloahan pitää olla paljon!!!
Siinä se sitten kirjottaessa selvisi mun päässä säästöhän tulee hillosta jonka siihen pannukakulle levittää.
No tää nyt on tällasta turhaa blogin täyttämistä ajankohtaisella aiheella mikä pakkaa ihmetyttään.


KÄY TOS MIELES VÄHÄN VÄLIÄ KYSYMYS MIKSI MEIDÄN TYÖNTEKIJÖIDEN KUULUU MAKSAA SAMA HINTA KUN SILLOIN AIKAISEMMIN LAADUKKAAMMASTA RUUASTA?
Ristus jos mä meen autokauppaan ja liisaan auton vaikka 800€/kk ja saisin ajella uudella bemarilla, mutta jos nyt sit saisinkin siihen jonkun vuoden 99 ooppelin niin loppus kyllä maksaminen.
En tykkää


UGH!


P.S. Olin mies enkä maksanu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti