torstai 26. marraskuuta 2015

Jos sitä jotai taas keksis

No pakkohan sitä jotain taas keksiä kun mulla on tapana sen 3 tekstiä kuukauteen laittaa.

Pistetään tähän alkuun kevennys kun ei tie mitä tulee synkisteltyä taas.
Vitsi jonka keksi mun oma 5 vuotias.

"Ozzy meni kauppaan, mutta se näkikin unta ja sillä tippu pimppeli"

Mulle toi toimi ja taidan olla ainut yli 5 vuotias johon uppoo, mutta oon ylpee tosta tytöstä kun saa mut nauramaan nyt meitä on jo 2.

Otetaanpa nyt itse päivitys.
Yhtään en tienny mistä kirjottais tai edes mihkä suuntaan sitä tänään lähtis ajatuksiansa heittään, mutta lupasin eilen instagramis.
Täs aamusta rupesin noita lumikasoja seuraan tossa puistikolla ja kävi vaan mielessä kuinkakohan taas täyttyy tekstaten palsta koiran kakoista.
Eli tekstaten palsta siitä sit. Oon mä kyllä jo aikaa miettiny sitä kun noin viisaat ihmiset kirjottelee sielä kuinka toimia tai kuinka on toimittu väärin tai ylipäätään mikään ei toimi (terveisiä vaan pettyny pikipruukkiin -76, muutan yksityiselle, aina kylmissään vuokralla,sport liigaan -57 ja muut lissu14:sta) .
Ajattelin ottaa esimerkin tässä pöydän alla makaavasta lehtikorista Torstai 17.syyskuuta 2015 Pohjalaisesta 22 viestiä ja vain lakosta ay-pomot  virkamiehet kaikissa ristus sama aihe yleislakko/lakko!
Meinasi lähtee yläkertaan hakeen uuden lehden ei huvita ei oikeestaan huvita mikää just nyt.
Luin tota toista pohjalaista joka tos lehtikorissa on siinä oli vaan kuinka irtisanotaan ja kuinka pitäisitoimia ayi ja stk ja Super ja kuinka meidän kaikkien pitäisi saada tietää paljonko palkkaa kenelläkin liiton johtajalla on ja Värtsilässä on toimittu väärin kun piti irtisanoa 2000 naamaa. Tätä yhtä ja samaa jauhamista eikö edes tekstaten tätiin ja setiin voi enää luottaa mä en keksi aihetta blogiin eivaan leikkaa ja kun olis leikannu kirjotan palstasta niin ei ei yhtään kakoista ei edes pikipruukista  Ei eioo kivaa.
No kuitenkin jos nyt tähän asti jaksaa lukea niin voin mä tohavvaa kommentoida sitä, ettei mua kyllä yhtään kiinnostais paljonko mun liiton ylinjohto tienaa jos mä saan kenkää.
No eiköhän posti saa taas asiat kuntoon ja lakot loppuu niin saadaan keskittyä taas olennaiseen kuinka rumaa on kun kakka tulee lumihangesta ja sen päälle pitää astua ja rumakin vielä kuinka on kylmä vuokralla ja eihän noi talkkarit osaa edes hiekottaa pitäs opettaa itte siat vielä naarmuttavat mun autoaki niillä lapioilla hymyile nyt siinä sit liukkaalla kaatuneena ja miksei pikipruukilta voisi nyt tulla joku jo lakaisemaan meidän rappuset ja auratakki vois.
 Niin onhan noita aiheita mihkä perehtyä noilla palstoilla. Eniten mua justiin ihmetyttää kans toi vuokra-asuntoja välittävä puulaaki, että mikäköhän siinä on kun ne ei ikinä käy hiekottamassa sieltä tai luomassa lunta sielä sisällä ne vaan on ja tekee töitä sisätöitä sisällä vaikka taivaalta tulee lunta tai on liukas enkä muuten ole nähny  niitä ajamassa nurmikkoa vaikkei sada. Nii ja likasta on kans kun ne ei suupaa rappusia, pölystäki.  Ja kakat ojassa no mun mielipide on kyllä se, että kakat on sielä ojassa ja voisivat kyllä jatkossakin olla sielä ojassa ei tarvi kun kerran ajaa leikkurilla sellasen kätevän bioskan (bling) päälle ja se läsähtää se ristuksen bioska (bling) pussi tarttuu kiinni ja levittää sitä märkänä pysynyttä paskaa ympäriinsä bioska(bling) perk... Kun taas vaihtoehtoisesti Koira voisi olla kakkaamatta siihen pussiin ja kakkais siihen ojaan sielä se viikon päästä olis jo siinä muodossa, ettei ketään häirittis ja jos nämä tekstaripalstan sedätkin olis vaikka sen ensimmäisen viikon astumatta siihen niin siinä se olis kaikille mukavampi kakka.
Huokaus en osaa kirjottaa sellasta ähhh tai hhh.ähh mikä olis niinkun toi huokaus yks nopee vielä ja sit saatte taas elämänne.
Nii yks mua ehkä ihmetyttää enemmän kun nää nimimerkillä kirjoittajat ne jotka kirjottavat omalla nimellä siis niinkun nyt mäkin ja kaikki lukijat tuntevat toisensa eli ehkä en liitykkää ihan näihin ne jotka eivät vaan ehkä ymmärrä olla kirjottamasta.
Esimerkkinä sanotaan kuinka Ammattioppilaitos voi olla niin tunteeton ja typerä laitos kun laittavat tunnit alkamaan klo 11 ja sen poika joutuu oleen 45minuuttia tyhjän panttina kaupungissa kun tulee bussilla kyröstä! Ensinnäkin miten tämä oli kehdannut kirjottaa ja haukkua ihmetellä asiaa eivaan kirjoittaja ymmärtäny tai eikö hanimussukka ollu kertonu äipälle, että ammattioppilaitoksessa on muitakin oppilaita ettei ne voi järjestää tunteja ainoastaan hänen poikansa mukaan no toisaalta miksköhän ne ei voinu? Nii voi raukkaa 17 vuotiasta joutuu odottaan.

Tulipa taas tekstiä vaikkei ollu päässä niin yhtään mitään

Ugh!

P.S. Taitaa kohta olla taas pohjalaisessa kuinka hauskaa kun pääsee taas pikkujouluissa pettämään vaimoaan. Mitä te mua katotte enhän mä ole kun 5 vuotta laittanu ensimmäisenä pikkujouluista, mutta miettikää varmaan 30000 lukijaa ja kuinka kauan se keskustelu jatkuukaan:)

Älkäähän ottako niin raskaasti ihmiset rakkaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti