torstai 17. maaliskuuta 2016

Minä täällä taas

No joo jos sitä nyt taas kirjottais.
Heti täs alkuun pitää tunnustaa katalan temppuni ei en ole tehny inventaariota ei vaan yksinkertaisesti tehdä inventaarioita blogeissa tai ei ainakaan mun blogissa.
Pakko heti pyörtää tos lopus kun kuitenkin joku teistä useasta lukijasta pistää faktat pöytään kuinka inventaariot ovat yleistyneet blogeissa!

Mä en käsitä tää lähtee nyt heti tällaiseen tyhjän jauhamiseen mitää järkevää ei tuu ja itte päässä hihittelen ajatuksilleni joo tää on hyvä tän laitan no laita nyt sit tohon tekstiin jotain mitä mielessä on ei aikaakaan kun mun poliittisen urani aikana joku kaivaa esiin mummopelkosen tekstin ja kansa näkee miten huonon edustajan  ovat taas valinneet  tai tokko ne näistä teksteistä mitää ymmärtäis en nyt ainakaan ole mitään luvannut mitään tai ainakaan niinkun tarkotuksella.

HEI VAAN LUKIJA EN MÄ PAHAA TARKOTA

Pistin tohon tollasen isolla kirjotuksella jos lukijat eivät vaikka huomais tota aikaisempaa tekstiä.

No mälähen kahville Keskuskouluu jos sais vaikka sit jotain järkevämpää tai edes jotain missä olis joku pointti.

Terkkuja Siskot, veli ja vaimo .

Soittakaa mulle pilari nyt niin tiedän, että edes te tuette mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti